ارسال خبر   |  دعوت به همکاری   |  درباره ما   |  تماس با ما   |  آرشیو   |  جستجوی پیشرفته   |  پخش زنده و جداول مسابقات ورزشی   |  قیمت خودرو                
 صفحه نخست |    اقتصاد |    سیاست |    جامعه |    ورزش |    فرهنگ و هنر |    عکس |    ویدیو |    شرکت ها |    سراسر ایران |    ماهنامه اقتصادی تیترصبح  
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 - 13:30   
  آخرین عناوین اخبار :  
 
 
 اخبار داغ

جشن شکوفه‌ها برای 1.4 میلیون کلاس اولی آغاز شد

  جشن شکوفه‌ها برای 1.4 میلیون کلاس اولی آغاز شد


  فیلم ایرانی راه یافته به رقابت اسکار معرفی شد


  آیا دو دانشگاه فنی حرفه ای و علمی کاربردی ادغام می شوند؟


  چه کسی بر صندلی آیت‌الله هاشمی تکیه داد؟


  بسته مشکوک نجف‌آباد نه انتحاری بود، نه انفجاری و نه امنیتی


  رییس سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد


  تنها نتیجه خروج از برجام بی‌اعتباری است


  در دیدار صالحی با آمانو چه گذشت؟


 
 
 چند رسانه ای
خندوانه
  خندوانه امشب با حضور نگار جواهریان به پایان می‌رسد

  توییت مکرون پس از دیدار با روحانی

  شیوه جدید مدیریت صدا در اینستاگرام

  قابلیت جدید فیس بوک

  رقابت تنگاتنگ فیس‌بوک مسنجر با واتس‌اپ

  تلگرام در ایران در سکوی نخست ایستاد

  پله ویلچرنشین شد!

  اشتباه فاحش ترامپ در توئیتر!

 
 روانشناسی و موفقیت

انزواطلبی نوجوانان را جدی بگیرید

  انزواطلبی نوجوانان را جدی بگیرید


  ۱۳.۵ درصد ایرانی‌ها افسردگی دارند


  افسردگی در کمین افراد گیاهخوار


  ۲۰ نشانه تشخیص دوستان واقعی از غیر واقعی


  حقایقی جالب در مورد طلاق که نشنیده اید!


  تغییر خلق و خوی آقایان در این ساعت


  تاثیر مخرب طلاق بر پیشرفت تحصیلی فرزندان


  چند توصیه کاربردی برای مدیریت زمان در محل کار


- اندازه متن: + -  کد خبر: 56574صفحه نخست » خودرودوشنبه، 26 تیر 1396 - 20:30
جهش 96؛
ارتقا رضایت مشتری در پی نوآوری در ارایه خدمات
مدیرعامل ایساکو گفت: بنابرنتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ‌شاخص رضایت مشتریان ایساکو در سال 95 رشد چشمگیری داشته، به گونه ای که در پایان سه ماه چهارم سال گذشته 26 نمره ارتقای رضایت مشتریان نسبت به آخرین نتایج سال 94 کسب شده است. از سوی دیگر تعداد شکایات نیز حدود 70 درصد نسبت به آغاز سال 95 کاهش داشته است.
  
ارتقا رضایت مشتری در پی نوآوری در ارایه خدمات
 
به گزارش سایت خبری تحلیلی تیتربرتر سیدرضا حسینی افزایش شاخص رضایت مشتری را حاصل اجرای برنامه های بهبود در ایساکو دانست و گفت: مطابق مطالعات صورت گرفته، ارایه خدمات پس از فروش به شکل استاندارد و مرسوم، در بهترین شرایط حدود 23درصد نرخ وفاداری ایجاد می‌کند. راهکار افزایش میزان وفاداری، طراحی و ارایه خدمات نوین بر اساس نیاز مشتریان است.
 
 
در مجموعه شرکت ایساکو به صورت متمرکز به نوآوری نحوه ارایه هر خدمت و طراحی خدمات مبدعانه پرداخته شده است.اتوکلیک، پذیرش شبانه‌روزی مشتریان ، ارایه خدمات در شیفت دوم؛ بهره‌برداری از فناوری الکترونیک در پذیرش مشتری، سیستم یکپارچه کسب و کار و خدماتی که مبتنی بر نیاز مشتری و تکنولوژی‌های روز اعم از تکنولوژی‌های اطلاعات، عیب‌یابی، ردیابی و رهگیری و ... طراحی و ارایه می شوند.
 
وی درباره طرح های نظارتی بر عملکرد نمایندگی های ایساکو اظهار کرد: طرح بازدید سرزده از نمایندگی‌ها و دفاتر منطقه‌ای به منظور تعامل بهتر بین ستاد و نمایندگی‌ها با رویکرد جدید، از ابتدای سال 96 آغاز شده و به دنبال شناسایی مشکلات اجرایی و گفت و گویی بی واسطه با مجریان فرآیندها برای رفع موانع خدمت رسانی مطلوب به مشتریان است. ما در مجموعه ایساکو موظف به بررسی نحوه ارایه خدمات به مشتریان و پاسخگویی به مسائل نمایندگی و متعاقبا مشتریان هستیم و در این بازدیدها موارد مطرح شده با جدیت پیگیری و اصلاح می‌شود.
 
مدیرعامل ایساکو اجرای پروژه های زیرساختی را از دیگر اقدامات مهم اخیر در این شرکت عنوان کرد و یادآور شد: تمرکز بر کسب خروجی بیشتر به ازای منابع مصرف شده( افزایش بهره وری)  موجب افزایش سطح درآمد برای سازمان بوده و مانعی بر اتلاف مواد، انرژی و  زمان است و اما برقراری انضباط مالی در تمامی ابعاد از اعتبارسنجی و نحوه تراکنش‌های مالی ایساکو با فروشگاه‌ها و نمایندگی‌ها، از بهینه‌سازی مصارف عملیاتی، بهینه‌سازی و برقراری نظم در پرداخت‌های خرید قطعات و آورده نقدینگی به ازای فروش آن‌ها اصل مهم در تحقق اهداف ایساکو به شمار می‌آید.
 
وی از اجرای سیستم جامع بازرگانی و خدمات در دست کم 80 درصد شبکه خدمات تا پایان خرداد 96 خبر داد و گفت: این سیستم برای مدیریت و بهینه سازی موجودی قطعه یدکی، زمان تعمیرات، جزئیات فرآیند پذیرش تا ترخیص، برگشتی و... با استفاده از اطلاعات آنلاین تا پایان آذرماه به صورت فراگیر در کلیه نمایندگی های ایساکو اجرا خواهد شد.
 
حسینی آگاهی سازی جامعه و مشتریان از خدمات متفاوت و مبدعانه ایساکو را از دیگر برنامه های این شرکت عنوان کرد و گفت: افزایش سطح آگاهی مشتریان محصولات ایران‌خودرو از تفاوت بین خدمات و قطعات ایساکویی با سایرین و همچنین حقوق و مطالبات به حق ایشان از ایساکو از وظایف ماست. لذا در سال گذشته با اجرای طرح تبلیغات و اطلاع رسانی پر فشار به این وظیفه پرداخته شد. برای سال 1396 نیز درنظر داریم با تقویت محتوای اطلاعات و تبلیغات، جامعه را هر چه بیشتر نسبت به تمایز خدماتمان آگاه سازیم.
 
 
 
مدیرعامل ایساکو «جلب» اعتماد مشتریان و ارتقای برند ایران خودرو،‌ "هوشمندی" در فروش، کیفیت و افزایش بهره وری در فرآیندها و «شناسایی» نیاز مشتریان،‌ طراحی و توسعه نوآورانه در خدمات پس از فروش را سرفصل های برنامه ای در سال 96 تحت عنوان " جهش" نامگذاری کرده است.
 
 
 
وی در پایان با اشاره به سخت گیرانه شدن شاخص های ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت: با تمرکز بر نتایج این ارزیابی‌ها برنامه‌های بهبود وسیعی در تمامی حوزه‌های پذیرش تا ترخیص، ارتباط با مشتریان، گارانتی، تامین قطعات، زیرساخت‌های تجهیزاتی، منابع انسانی و البته خدمات نوین در دست طرح‌ریزی و اجرا است که در نتیجه انجام کامل این برنامه‌ها امیدواریم علاوه بر تثبیت مقام اولی در بین شرکت‌های خودرویی کشور،  اولین شرکتی باشیم که موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی منطبق با ویرایش جدید باشیم.
 

انتهای پیام/

 

سفیدسنگ در صدر جدول لرزه‌ خیزها

آدرس کانال خبری تیتربرتر:        telegram.me/TitreBartar

ماهنامه اقتصادی تیترصبح را در تیتربرتر دنبال کنید:

سفیدسنگ در صدر جدول لرزه‌ خیزها           

پست الکترونیکی:

 

   
  
کلیدواژه ها: ارتقا رضایت مشتری - نوآوری در ارایه خدمات - ایساکو - تیتربرتر


اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
  لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «تیتربرتر» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

  کد امنیتی:
 
 
 
 
نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری تحلیلی تیتربرتر بلامانع است.
info@titrebartar.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار